2011 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

Mano diena

Šiandien, prieš 39 metus aš gimiau. Ačiū už sveikinimus visiems draugams ir pažįstamiems.

Kokie jausmai apima kai artėja gimtadienis, ir jis nutinka? Anksčiau išgyvendavau kažkokią priešdepresinę būseną, būdavo liūdna, ir norėjosi slėptis nuo visų. Aišku patyliukais, galvoje sukdavosi mintis: "noriu kad mane surastų". Tačiau niekam to nesakydavau, nes išsidavęs atrodyčiau ne tik liūdnas, bet ir silpnas. (Šiandien man nesunku pasakyti, kad taip, kartais būnu silpnas).

Šiais metais, apie gimtadienio dieną negalvojau. Gal dėl to, kad jau anksčiau buvau įsisąmoninęs, kad man jau 39. Todėl ši diena, apart to, kad tai kalendorinė žemos pradžia, man jau nebereikšminga. Žinoma, džiugu gauti visokių sveikinimų, daugiau nei bet kada anksčiau - technologijos puikiai padaro tą darbą, primena, kad reikia parašyti pažįstamam sveikinimą. Visi patenkinti ir gavėjas, ir siuntėjas, ir Feisbukas ar Skype ;)

Kodėl žmonės švenčia gimtadienius? Pano manymas, kad kai jiems dar mažai metų, tiesiog yra papildoma proga pašvęsti, nes taip daro vyresni žmonės, ir iš jų perimta tradicija taip daryti. Gal kai kam tai yra būdas džiaugtis, kad artėja "tikrasis" gyvenimas... ir po to staiga pradedame matuoti, kaip jis tolsta, kad tikrasis gyvenimas jau buvo, ir dabar liko tik prisiminimai, kaip norėjau kažką nuveikti. Tada, mano nuomone gimtadienis tampa tiesiog švente, leidžiančia užsimiršti, kad nuolat artėji prie tos nenumaldomos ribos - amžinybės, nežinomybės o tiksliau - mirties. Be švenčių turbūt būtų gerokai sunkiau išgyventi tokį matavimą - dar metai arčiau pabaigos (kuri beje, nežinia kada bus).

Aš stengiuosi gyventi čia ir dabar. Džiaugtis tuo ką turiu, ir žiūrėti į ateitį su perspektyva, šiandien daryti tai, kas bus pamatas geresniam gyvenimui ateityje, ir nepamiršti, kad ir šiandien man gera būti. Gal todėl, kad nesigręžioju atgal (nesilaikau įsikibęs prisiminimų apie senus gerus laikus), ir neužbėgu mintimis labai toli į priekį (nesvaigstu kaip bus gera ateityje, bet ne šiandien), šis mano gimtadienis ramus, kaip niekada.

Man tiesiog gera gyventi. Šiandien. Nes lauke vis dar pliusas, veide šypsena, o galvoje - ramybė. Tikiuosi jums irgi :)

Laimingesnės dienos!
J.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.